広告業界の最新動向が5分でわかる無料メルマガ!


広告・メディア

2021-02-26

TBWA\HAKUHODO、「ADFEST2020」で3つの金賞を含む合計14賞を受賞

印刷する

株式会社TBWA HAKUHODOは、「アジア太平洋広告祭(ADFEST)2020」にて3つの金賞を含む合計14の賞を受賞したことを発表した。ADFESTは、中東を含むアジア太平洋地区で最も権威のある広告賞の一つ。
受賞結果は下記の通り。


広告主:日本肢体不自由者卓球協会(JPTTA)
タイトル:THE MOST CHALLENGING PINGPONG TABLE

●GOLD
・BRAND EXPERIENCE:Exhibitions and Installations
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS:Use of Experiential

広告主:株式会社大起エンゼルヘルプ
タイトル: The Restaurant of Mistaken orders

●GOLD
・BRAND EXPERIENCE:LAUNCH / RE-LAUNCH

●SILVER
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS:Use of Experiential
・DESIGN LOTUS:Integrated Design Campaign

●BRONZE
・DESIGN LOTUS:Exhibitions Events & Public Environment
・PR LOTUS / IMPLEMENTATION:Use of Events & Stunts

広告主:日本マクドナルド
タイトル: #TIRORITUNE

●SILVER
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS:Use of Music Content
・EFFECTIVE LOTUS:Effective Lotus: Small Budget

●BRONZE
・AUDIO LOUTUS:Innovative Use of Audio & Radio
・BRANDED ENTERTAINMENT LOTUS: Use of User Generated Content

広告主:TikTok For Business Japan
タイトル: #BPM100 DANCE PROJECT

●BRONZE
・BRANDED EXPERIENCE LOTUS:Use of Digital & Social Platforms
・DIRECT LOTUS:CO-CREATED&USER GENERATED CONTENT
・PR LOTUS: Use of Social in a PR Campaign


■リリース
https://www.tbwahakuhodo.co.jp/news/210216-adfest2020/

タグ:博報堂
PAGE TOP